we both know that I WILL ALWAYS LOVE YOU!

rubriken är oseriös, Whitney Houstons låt går på radio, fint.


Vad ska man säga?
Jag är ingen tur nisse, men idag så bara blev det bara så... vann en present från Chic's julkalender, kändes som om jag hade vunnit på triss, skrek som en gris och syster kom vettskrämd springandes in på mitt rum och undrade vad som hade hänt. Slutade med att vi båda stod upp och hoppa, inget märkvärdigt egentligen, ett data fodral i paljetter från ordning och reda, hej hopp så fin den är! Till min nya vita sak, oooh yes! Nu fattas bara att det gick bra på franska provet, kanske det viktigaste av allt, hoppas, hoppas! :)
Förutom allt det så har jag för en gång skull gjort allt plugg jag behöver för dagen, tränat har jag också hunnit med, nu väntar sängen. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0