Fredag.

" hm "

Dagen tillbringades för det mesta på stan.
Gick först ditt med min syster, men skulle sen kolla present (till min syster) med min pappa så hon fick gå och jag mötte upp min far.
Träffade sedan upp mamma och gick på stan med henne ett tag.
Vi tillbringade en hel del tid i MQ, och jag kan säga att jag inte gick tomhänt därifrån.
S, den snorungen skrämde mig sen. Så gick på stan med henne ett tag.
  " du får hoppas på det bästa "  ; ))))
Gick hem för att äta sen (intressant jag vet)

Ni vill inte höra vad jag gjorde efter det, tråkigt, tråkigt, tråkigt.
Kan säga en grej : gick på stan

: *

Kommentarer
Postat av: Cissi

vadå hoppas på det bästa. Gash, jag får ju paniktankar..... >_<

2009-01-02 @ 21:38:12
URL: http://greenberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0