let me know.

Som om.
Dåliga uppdateringar och jag kan inget annat än att skylla på mig själv.
Plugget tar plats och jag har inte ens tid till att klicka på " on
knappen" på datorn.



Onsdag,
Väll hemma satte jag på Kent i vardagsrummet, satte mig i köket och räknade matte.
Mitt i allt ihop kommer jag på mig själv sjunga för full hals.
Allt slutade med att en vas gick sönder. Det var inte lika dramatiskt som det låter.

jag ser nu att mitt tangentbord lyser rött (?) så kanske borde sluta babla.

hejdå på er :*


tanken på sommaren får mig att hoppa upp och ner.

Kommentarer
Postat av: Cissi

on knappen annars lilla gumman XD då slipper de bli ordkrock iallafall

2009-01-14 @ 17:35:21
URL: http://greenberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0