jag är trött, och det är onsdag.

"careface" is used on internet and means "I dont care" in a strong saracastic way.
   
   

Tisdag:
Skola,
Vi åkte skridskor på idrotten, man kan säga att man kände sig som ett miffo med hockey killarna bredvid sig.
Senare på kvällen runt 18.00 gick vi till skolan och kollade på film i matsalen.
Den sista timman var pain in the as. Inte nog med att jag hade fruktansvärt ont i rumpan = jag satt bredvid två killar som inte visste hur de ville ha det, jag kände mig kind of mosad.
Kom hem runt 22.00, lång skoldag, eller hur?

Onsdag:
Skolan,
Fick G på matte provet, mitt hjärta brast.
Suttit och pluggat har jag gjort, ganska tråkigt kan jag medge.
Våran historia lärare tror att vi är extremt duktiga, prov på andra världskriget nästa vecka då!



 Jag hoppas inte du tror en massa nu, för det är verkligen inte som det ser ut att vara.
Jag bara retas lite med dig, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0