me myself and I





Canon 400D

bild1: jag var osocial och tvingade S att kolla på Michael Jackson's minnnes cermoni, bild2: Michael Jackson på bild och nya skor på fötterna, bild3: två nya skor på två dagar, (S; fick ändå ett par tvilling skor till dina converse :P)

Jag har varit otroligt osocial, i Tisdags kom S och vi lagade mat och hade det allmänt lat, sen satte vi oss och kolla på Michael Jackson på MVT men övergick sen till kanal 4+ för att kolla på hans minnes ceremoni. Jag fortsatte och kolla på den minnes ceremonin ända till slutet, jätte fin ceremoni tycker jag. Det enda frågetecknet är var han och hans kista tvungna att medverka? I Onsdags, tråkig packnings dag. Idag; så åker jag på semester, äntligen !

Så vi hörs nog inte något mer denna månad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0