en vecka kvar...

regn.

Jag vill ta kort, jag vill använda min kamera till det allra högsta, men jag gör det inte, för antingen har jag inte tid eller så regnar det. Jag vill ta bilder på min klass, kunna minnas de sista dagarna vi hade tillsammans och som vi kunde kalla varandra "klass kamrater".  Vill säga att "fy fan, vad jag kommer sakna denna klass hur jävla konstig och knäpp den än är". Sista vanliga veckan håller på att lida mot sitt slut och jag vill nog inte fatta att om en vecka så kommer jag inte längre gå i samma klass som mina galna kompisar. fy fan så tråk det kan vara ibland.



Långt tråk inlägg för de som inte känner igen sig,
Till er säger jag: jag ska skärpa mig, bilder kommer, jag lovar !




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0