I'm still here

Ja, jag lever fortfarande.


Tiden går och nu har det gått 1 vecka av sommarlovet.
Känner att jag inte alls varit speciellt social de senaste dagarna, men jag menar; jag orka inte sitta vid datorn dag in och dag ut. Så jag lever mitt liv, to my friends som tror att jag är typ dööd : t e l e f o n !
Livet jag levt har varit ganska normalt, sova, äta, sova, äta and so on. Vädret har inte varit på topp, men det kommer väll det också. Det man går och väntar på nu är "intagnings brevet", någon som vet om man får klasslistor då också ? Hur spännande som helst, ny skola, nya människor, allt nytt! Sommarlovet är annars ganska uppbokat, kusiner, släkt, resor m.m. och samtidigt ska man försöka slappna av och kanske läsa en och en annan bok.


Är inte sommarlov bäst eller?!
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0