simsnörd.com ?


komisk bild
-nej, det är inte jag som inrett huset, ja, sims familjen är fattig
och nej, fusk funkar inte på min dator.
 update: omg, fusk funkar på min dator after all! Efter alla dessa år...

Jaha, idag har det bara handlat om att sysselsätta mig själv. Hatar att få hitta på och göra saker själv. Syster är på cup så det har varit tyst, eller jag är tyst, hela huset är tyst, hela världen är tyst! Jag är verkligen ingen ensamvarg och jag har märkt att jag har väldigt svårt för att vara just; ensam. Ett bra exempel är att jag inte kan göra mat för en person, skulle göra mat till mig själv men det blev mat till 2 personer istället. Fick sätta mig och äta upp allt helt själv (applåder). Fast å andra sidan, hur ofta är det jag som lagar mat....??
Ne nu ska jag ta och sluta tjata och hitta på något vettigt..!


: D



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0