hjärta till er.


Canon 400D

Så kom dagen då vi alla skulle splittras åt,
Vi sjöng, lyssna på rektorn, fick våra betyg och det kändes som om man aldrig ville gå ut genom kyrkans portar. Till sist stod vi där bakom kyrkan och skulle säga "hej då" till alla, vilket kändes helt overkligt och sanningen är den att jag inte riktigt än har fattat att det är slut med "klass 9f". Jag, S och J satt i alla fall vid kyrkan till klockan började närma sig 11, då kände vi att det fick räcka och vi gick hem. Resten av dagen tillbringade jag med S, tills klockan blev 19.00 då vi gick och åt med tjejerna. Resten av kvällen var helt underbar, vi drog till Trägårn och träffade klassen där. Kul som fasiken! puss på en underbar dag nu är det SOMMARLOV !


Nu ska jag gå och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0