klotterplank




Canon 400D



- I wonder if he knows he's all I think about at night -
- Och vi vet och du vet, allt tar slut -

tooo day;

Inte gjort ett piss, så har tyvärr inget att skriva om, sööörry.

thoughts;
 Jag kan inte sluta läsa, vafan, fanclub.se snart. Pappa kallar mig polis, jag kallar det nyfiken, jag nöjer mig inte med "han är död" jag är nöjd när jag vet allt jag kan komma åt, det bara är så och har alltid varit så.

mat;
mat?

musik;
allt möjligt ska ni veta !

önskningar;
Att någon snäll människa kunde sitta och diskutera Michael Jackson med mig.

övrigt;
Det var nog allt jag ville få fram, tack för att jag tog er tid (snyft)


fortsättning följer, nu; back to business





Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0