STOCKHOLM









Canon 400D


Igår:
Vaknade runt 06.30 för att klä på mig, äta och hinna gå till bussen.
Väll inne i bussen med 2 hockey klasser åker vi upp till Stockholm.
Det första vi gjorde var att gå till Naturhistoriska riksmuseet, det var kul i början, men ju mer tiden gick destå rastlösare blev vi. Tillsist var det till för oss och sätta oss inne på cosmonova och kolla på "Serengeti - de vilda Afrika", och jag klagar inte, det var coolt. Efter det blev det till att åka in till Stan!
Inte lika kul som förväntat, vi stressade och sprang runt, men mitt i allt stress så ser vi till våran förvåning Samuel Haus (sista bilden) (ni vet Tsatsiki och zakke i " i taket lyser stjärnorna" , A börjar nästan gråta och vi andra börjar as garva. Lite kul var det allt ändå. Sen splittrades vi tjejer och alla gick och var sitt håll, så runt 17.00 bestämde jag och S att vi skulle gå tillbaka till Grönan (bussen hade lämnat av oss där och skulle då också hämta oss där), färden ditt är en annan historia och för lång för att jag ska hinna berätta den. Bussfärden tillbaka var katastrofal, helt crazy. sdrg

Nu ser jag att klockan är mycket och avslutningsluchen väntar inte hela dagen !


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0