michael jackoson.

- helt osanolikt - michael jackson - död -
Han skulle påbörjat en mega comeback, folk över hela världen hyllar honom och så plötsligt så finns han inte mer.
- Rest in peace -

Vaknade för en timma sen, då jag kolla på mobilen och såg att
A hade skickat ett sms, "michael jackson är död!" stod det. Tänkte att detta verkar ju konstigt så satte mig för att kolla på nyheterna. Mycket riktigt, vad man vet så dog han av hjärtstillestånd. De satt några nöjes journalister och kommentera detta, alla fyra satt med tårar i ögonen i direkt tv. Han var enorm och av det jag uppfattade så var han även många människors förebild och idol. Jag har aldrig riktigt lyssnat på honom, men man vet vem han är och man känner definitift till hans musik och låtar, så därför kändes det konstigt när man fick höra att han var död. Jag tror ändå inte att detta är slutet för hans del, han är en legend ingen tvekan om saken. Det kommer alltid att pratas om . " the king of pop".




Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0