om du vågar..

människan utsätter sig själv för konstiga saker.








Canon 400D


Så kom den 17 juni och jag och syster satte oss på tåget och åkte upp till huvudstaden. Vädret var på våran sida och vi hade det riktigt bra! Vi åkte upp till Stockholm ganska tidigt på morgonen så vi var framme i god tid. Efter en kort runda på stan blev det GRÖNA LUND! Eftersom att syster och jag aldrig varit på varken grönan eller på liseberg så sa vi att vi skulle börja med någon lite karusell, jag tror att den hette "bläckfisken" eller något, kan säga att båda dog på den lilla baby karusellen. Sen tänkte vi "ame vi tar en häftigare karusell och åker" så kvasten fick det bli. Kan säga att det var första gången jag hade döts ångest, jag skreck inte men jag trodde seriöst att jag inte skulle överleva åkturen. Konstigt nog blev kvasten våran favorit i slut ändan och vi åkte den ett par gånger. Syster och jag vågade till och med sätta oss och åka JETLINE 2 ggr, så vi var nöjda när vi sedan satt på bussen in till stan. Kul upplevelse tyckte vi!


Igår var det fint väder, men idag regnar det för fullt.
Det blir till att ta på sig varma kläder och gå ut, tänker verkligen inte sitta och ruttna här framför datorn i alla fall! : )


puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0