"river flows in you",

- the same old story

Ibland ifråga sätter man sig själv, andra och allt runt omkring sig. Igår när jag mötte upp några från min
förra klass och tillbringade mesta dels av kvällen med dem var det då tanken slog mig; vi som träffades har kommit närmare varandra på den senaste tiden, folk som man förut inte såg respekterar man nu. Medan man kommit längre bort från andra, man växte ifrån varandra på ett konstigt sätt. På ett sätt som man egentligen inte borde växa ifrån varandra på, genom att håna varandra, bråka och kolla snett på varandra. Tiden skiljer oss åt, men så småningom kommer vi inse att det vi hade var något som kommer finnas länge i minnet. 3 år, 3 år mina vänner har vi tillbringat med varandra ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0