skola imorgon.

Söndag.
Jag önskade att det var en början på vår när jag kom tillbaka, man det verkar som om det snarare sagt är början på en oändlig höst. Dagen har gått ganska segt, har suttit och kollat på tv nästan hela dagen.
Plugget står i högar på skrivbordet men har inte orkar röra något sen jag kom hem.
Det visade sig att jag har kemi prov (skriftligt) v.12, och enligt den informationen jag hade fått så skulle vi ha de provet v.11. De kvällar jag suttit och pluggar istället för att hitta på något kul har nästan varit förgäves.
Jag har tråkigt just nu, det är därför jag skriver den här enorma texten som inte hänger ihop, det finns säkert massa grammatiska fel och så vidare.

Det  regnar ute.
Det är One tree hill snart.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0