happy?

En glad fredag blev det.

Jag mår egentligen inte alls bra, ont i kroppen, ont i halsen, ont i huvudet.
Ändå kan jag inte låta bli att vara glad, solen skiner liksom.
Trodde att jag skulle ha både A delen (grönkurs) & B delen (rödkurs) idag på matteprovet, så jag tog boken och bad "matte geniet" hjälpa mig på lunch rasten,
och det gick ju bra?, *host*
Sen när vi ska gå i och mitt hjärta bankar för fullt kommer S och ropar "Marina vi får ha B-delen nästa vecka om vi vill", och fast än jag spenderat så många timmar framför den där rödkursen kunde jag inte låta bli och bli lycklig,
jag får en hel vecka på mig att plugga!
A kursen (som vi hade prov på idag då) gick som en dans, Alla rätt.

Tog vägen hem sedan med V, det var länge sen tjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0