Onsdag, kväll.

grey's anatomy (L)

Jag har tråkigt,
Ska nog ta och lägga mig snart,
Annars somnar jag väll här framför datorn antar jag,
Syster och jag driver med varandra, som vanligt,
Skojar om onödiga saker, men alltid med ett stor leende på läpparna,
*Inte kul*
Klockan tickar, 22:21.
Det lyser orange i hörnet på min dator,
Vi fortsätter att skämta,
*inte kul*
Tanken slår mig,
Tänk om, tänk om på fredag,
Vad gör jag då?
Jag kommer inte rycka i din arm och viska "kolla!"
Jag kommer istället gå förbi, och låtsas som inget.
Hoppas att du är medveten om det,

katja .. säger (22:15):
Dom bah : the boy's are back alla bah dansar hulla hulla
Ja bara men hallå : this is wrong !
Så kommer du : I want it all.

Livet forsätter,
Det lyser orange än en gång i hörnet på min dator.





Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0