grekisk mytologi on my mind ?!

in love with a fairytale


Vaknade rätt sent i morse, bestämde mig för att ta en liten promenix på stan.
Skulle egentligen bli en kort promenad, men det blev till en ca 3 timmars promenad med mammis. Vi gick förtvivlade runt och letade efter något jag kan ha på mig till skolavslutningen, inget hopp fanns. Någonstans försökte jag komma på en bortförklaring varför jag kom naken till kyrkan på skolavslutningen, bortförklaringar som "man föddes naken så varför inte komma till skolavslutningen naken?" eller "men ser ni inte min nya klänning eller, visst den syns inte men den är otroligt snygg?!". Sista affären gillt blev det, lycka, lycka, lycka! Så naken kommer jag inte vara, utan med en sweeet, sweeet kjol på höfterna !

Nu drar jag iväg för att tvätta mitt skitiga hår,

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0