regning torsdag.

hej på er.

Igår var jag knappt hemma så därför: en dålig uppdatering.
Idag är jag hemma och därför: en bra uppdatering.

Dagen gick väll fort, solen har försvunnit och jag vägrade jogga på idrotten *sämst på att jogga*, jobbade aset av mig på fysiken och lärarn verka glad, målade en teckning till Pontus och fick ett pappers flygplan i huvudet, spelat guitar hero och snart skickat iväg ett arbete till min samhällslärare, men andra ord: det känns som om jag hunnit med en hel del.

Ikväll sticker jag hem till
M för att kolla på film med tjejorna och bara ha det allmänt slappt. Imorgon är jag ledig och ska tillbringa dagen tillsammans med GH.

PUSS





försöker verkligen att intala mig att detta är något jag bara inbillar mig,
ibland funkar det, men idag gick det åt skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0