en onsdag!

Jag sitter och är kär i Apples nya vita mac dator, kan det inte bli jul snart?
Förutom jul så sitter jag och verkligen funderar på hur jag ska få ihop texten jag skrivit till hållbar utveckling...  Annars har dagen varit bra? JA! Vaknade 06.00, åkte till skolan 07.00, var i skolan 07.15, gjorde franska läxan (som visade sig inte behövde lämnas in!!), hade några lektioner, blev under geografin med Sofie helt galen på ett spel på Karins Iphone (en mus med en moppe och så ska man hoppa från plattform till en annan, ja ni fattar säkert :D), beroende framkallande! Hade lite till lektioner. Efter skolan gick jag och Sofia för att fika och sedan för att träffa på någon som vi kunde intervjua till vårat hållbar utveckling arbete. Efter det så var det bara att cykla hem i det ösande regnet med ett paraply i handen. Nu? Jag försöker att plugga, men som sagt hamnade på apple.se.Take care!






Kommentarer
Postat av: Sofie

galna hahah ;)

2009-11-19 @ 13:02:28
URL: http://mammasagernej.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0