En tisdag.

olalala, typ not.


Hel mysig dag idag!
Vaknade i morse av att jag pratade i sömnen, eller mer mumlade, trodde då att klockan var högst 02.00. Klockan ringde dock 2 sekunder senare och visade klart och tydligt att klockan var hela 07.00! Min hjärna kunde inte riktigt förstå det och det var som att stiga upp mitt i natten och gå till skolan. Väll I skolan så visar det sig att våran lärares fru skulle föda barn så vi hade visst ingen lektion, jag som kunde sovit lite till... Visade sig senare också att vi inte skulle ha någon engelska så vi bestämde oss att dra oss ner till stan och äta på ming. Där stannade vi i ca 3 timmar, vet inte vad vi gjorde där men vi hade kul! Annars vad har jag gjort? Tränat med syster! Känner mig sååå duktig :)

Lite flummigt inlägg, men det är sådant man får leva med ibland. Tills vidare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0