I ett iskallt IKEA land.



hejsan hoppsan!

Måndagen gick fort, eller skolan i alla fall. Liiite svårt att stiga upp ur sängen denna morgon, men det gick. Cyklade i vind som ville blåsa av mig av cykeln, men jag kom levande till skolan. Lärarna tog sina jobb på allvar denna morgon, de kändes som om vi aldrig haft lov, tänk vad deprimerande det kan vara ibland? Tandläkaren misshandlade mina stakars tänder, eller misshandla är ett starkt ord, mer drog och slet i dem som om de var gjorda av järn. Slutade med att hon tog sönder tråden och var tvungen att göra om hela den jobbiga processen igen. Fy. Nu ska jag sätta mig med min älskade geografi bok, my love. Aja, ha det bra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0