skriver ditt namn tveksamt. jag tror jag glömt dig.


Vad ska man säga? Cool påse från H&M, jeans, cheap monday, tröja som jag fann i systers garderob som hon aldrig använt och som nu är min, zara, grön älsklings klocka, triwa, nya strumpbyxor i leopardmönster, H&M, någon kartong och så boken, jens lapidus, peter bergting, gängkrig 145.

TORSDAG!
Dagen har varit perfait, liiite tråkig lite då och då, men annars precis som vilken annan underbar torsdag!
Vet inte varför jag alltid har tyckt om torsdagar, de har något extra på något sätt, fast än det är längsta dagen med franska som sista lektion. Köpte nya strumpbyxor i leopardmönster, vågade, ville och jag köpte.  Ska inte ens berätta vad jag ska göra nu, jag kan ge er två ledtrådar dock, det är tråkigt och det börjar på p.
until next time !





jag vet hur det är, vet hur det ligger till, folk tröttnar, folk bryr sig inte.
men det finns fan alltid någon som kommer sakna, älska och tro.
så varför sluta här?



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0