snöÖ?

Ibland undrar jag, tänk om.

DET SNÖAR! November har precis börjat och stora snöflingor faller från himlen. Mysigt nu när man sitter inne, men inte alls kul att cykla hem ifrån skolan då man fryser häcken av sig! Idag blir det ingen plugg fri dag, men jag ska unna mig något bra och sätta på musik (hahah, ja jag unnar mig det!) :) Musik är allt, utan musik ingenting. Annars har jag gått runt med ett leende på läpparna och varit lycklig. Ja just det jag klara franska provet! Förstår ni hur extremt lycklig jag är? Lovisa och jag har bestämt oss för att satsa helhjärtat på det underbara språket och frågat om extra franska, vi ska äääga! ;)) Ne nu väntar plugget kära blogg, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0