"omg"



Hallå världen!
Torsdag tillsammans med förkylning gick bättre än vad jag väntat mig. Proppar i öronen har jag dock och hör gaanska dåligt, min näsa ska vi inte ens prata om...
Förutom det så har dagen varit prima! :)

På bilden ser ni min nya kofta tillsammans med systers tröja. Man kan också se att mitt hår är någorlunda kort.Oh yes igår kväll runt 23.00 klippte jag av mitt hår, bara sådär impuls klippning. Känner mig än så länge inte alls ledsen, utan tvärt om; jag trivs! Mycket bättre än mitt gamla vanliga trassel. :)

Idag har jag desutom tagit ledigt ifrån att göra läxorna, kände att igår vart det för mycket. Omänsklingt mycket.
Ne nu ska jag gå och käka vegetariskt! puss



- hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0