TONIGHT


'  Nytt från Saints & mortals

Kvällens outfit, tillsammans med byxor (inga små strumpbyxor här inte!!) och en svart kavaj och mina skor från scorett som jag inte visat fast det var ca 1 månads sedan jag köpte dem! Förutom det så har alla mina lektioner varit inställda idag. Jag har sovit till efter lunch och gått på stan med ett leende på läpparna och solglasögon i högsta hugg. Jag hade lovat mig själv att plugga idag innan jag skulle ta på mig kläderna och traska ut mot staden men trots det så bryter jag mitt löfte och struntar i att plugga, jag har ingen bra ursäkt, det bara är så. Istället så sitter jag och lyssnar på musik på lagom hög volym och njuter av livet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0