vadå konstig, nehe?

Hej sötnosar, söndag och det var länge sedan jag verkligen skrev något vettigt (inte för att jag kommer göra det nu heller). Igår tänkte jag fixa bloggen, men annat kom i vägen och jag bestämde mig för att skjuta upp det... så en ny bloggdesign kommer ni inte få så på väldigt länge, unfortunately. Idag så blir det söndagsfika som vanligt, och ikväll kanske någon film men.... LALALALA: Leonardo DiCaprio, höhö, (ja, jag har en liten samling men sammanlagt 7 filmer som han medverkat i), man måste ju bevara en bra skådespelare som jag sa till mamma när hon frågade om jag seriöst var kär i honom, hahaha mamma, mamma om du bara visste... Ne nu ska jag klä på mig och traska iväg till stan! puss
jag skojar lite med er, det vet ni va? Jag kollar på andra filmer också... jag lovar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0