3:e ADVENT

jag vet att jag inte säger det ofta och jag visar det sällan, men, bättre sent en aldrig. så till ALLA mina fina vänner: ni är bäst och glöm aldrig att ni betyder så oerhört mycket! PUSS PÅ ER!! ♥

Helgen so far har varit riktigt trevlig! Det började med att tjejerna och jag tog bussen till Karro i Vadstena och spenderade kvällen där. När vi sedan hade vaknat upp, idag, så åkte vi tillbaka hem. väl hemma blev det plugg, kinas historia från 14.00 - 21.00 då jag klädde på mig och gick ut för att möta Alice för att gå vidare hem till Johanna. Hemma hos johanna kollade vi på satc, ! Kom hem för 45 min och funderar starkt på att städa min garderob, såhär mitt i natten. men sägen ser lockande ut och jag känner mig helt seriöst, slutkörd. MÅSTE plugga imorgon. Nej, nu ska jag sluta skriva på detta ointressanta inlägg och gå och lägga mig. puss puss

om jag kunde skriva ett bättre inlägg så skulle jag, men tills den dagen kommer så får ni nöja er med detta! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0