EN JAKT PÅ TIDEN SOM FLYTT

gör inget val, ta ett självständigt beslut.

Tisdag. En bra tisdag för övrigt. Tisdagar i skolan är ALLTID mycket bättre än måndagar! Efter skolan så gick jag och Simon och hälsade på högstadiet vi gick på förut. Det blev så konstigt, den tiden då vi gick där känns så långt bort. De nya ansiktena som tagit över kändes obekanta och skolan man gått på i 7 år var plötsligt inte samma skola. Där man en gång växte upp kommer att bli en främling, vilket också tyder på att jag ändrats så oerhört mycket på det år som gått. Vilket ibland men inte alltid skrämmer mig, att man kan växa som person på en så kort tid känns konstigt. Har i alla fall så jäkligt många minnen från den skolan!





Jag saknar dig vännen...

Kommentarer
Postat av: KATE

fin blogg du har!

2010-02-17 @ 19:21:07
URL: http://sametaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0