ta aldrig skit! (som Grynet brukade säga)

Hahaha, fy fan, efter allt, vad får man tillbaka? Det gör ont, fy fan vad det gör ont.









Föör lång vecka,
Onsdag tillsammans med squash på idrotten, vädret är fortfarande helt underbart och jag hann till och med gå ut och ta kort på det! Fick skratt anfall under matten som relaterade till träningsvärk i magen, cyklade även till skolan som var en "nära till döden" upplevelse. Dessutom fick jag hem min vinst från chic, bättre sent än aldrig som de brukar säga. Plugga hann jag göra hemma hos S men annars har jag bara städat i mitt rum som nu är rent och fint. Fick en klump i halsen när jag skulle plocka bort min gamla dator, min första dator som levt med mig i nu ca 3-4 år... vilka i-lands problem... god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0