fint.

Hallå bloggen! Så hm, vad har hänt? I måndags så var vi hemma hos alek och en tråkig måndag blev till en kul måndag. Kom hem lite för sent med tanke på hur tidigt jag skulle upp dagen efter. Så efter 5 timmars sömn var det bara upp och hoppa för att packa skidorna och bege sig till stadens diamant. Där stod frusna och trötta elever och väntade på att bussen skulle komma. Bussresan upp var tyst. Av någon konstig anledning var ingen pigg klockan 5 på morgonen. Så vid ett tillfälle när jag vaknade av att han framför mig rörde på sig sov hela bussen! 4 timmar senare var vi framme i romme. Sedan var det bara på med skidorna och ut i backen och gud så kul vi hade. Dessutom var vi nästan helt ensamma så backarna var tomma och inga onödiga köer för att få sätta sig på liften upp. Vid halv 4 gick bussen hem, kan då också medge att bussresan hem också var tyst. Vi kollade på någon kul film och ja, typ sov. Men känslan, ja den var bra, kunde ha suttit på den bussen i timmar, jag skojar inte. Väl hemma somnade jag bums, sov sen därefter i 10 timmar innan jag var tvungen att ta mig upp för att gå till skolan. Idag var en ovanlig dag då jag fick en snökoka (eller vad det nu heter) i huvudet! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0