The best band in the whole wide world!

Tell me something, something that can move me
Tell me lies and I swear you're gonna lose me
Like an ocean jealous of the fish
It feeds you devotion, swimming inside of me
- OneRepublic


Go kväll... Ganska så lång dag idag, nästan sådär lång så att ögonen börjar stänga sig av sig själva. Mitt rum ser dessutom ut som ett bombnedslag, härmat syster och bytt ut min hylla mot en annan, ser fräscht ut och jag är nöjd. Problemet är bara att jag inte riktigt vet vart jag ska ha mina grejer, alla mina böcker tar upp hela den nya hyllan. Ganska så komiskt för nu har vi samma hylla i både hallen, systers rum och i mitt rum, dessutom har min kusin också en sådan. Förhoppningsvis så fixar det sig, orkar bara inte städa nu... plugget väntar också! Astronomi och franska, plus en massa annat mini plugg som jag inte ens tagit hem. DUKTIGT!  Esh, gissa tre gånger vad jag ska göra nu? peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0