stuff like that

Hej alla... förlåt, förlåt, förlåt för den VÄLDIGT dåliga uppdateringen men jag har liksom inte orkat skriva inlägg och fixa alla miljontals bilder jag hade tänkt visa er, MEN nu är det fixat and I'm back on track. I MÅNDAGS; bestämde jag och SzeSze oss för att träffas vilket resulterade i en låång "cykel semester" till.... malmslätt. Vi skulle hitta ett jordgubbställe men det slutade med att vi cyklade hem tomhänta. Vi hade i alla fall kul haha. IGÅR; var jag, min syster och mamma iväg på en tur till Göteborg. Jag och min sis hade sedan länge bestämt oss för att åka till Liseberg i sommar så efter 2 linnen och 1 väska var vi på väg ditt. Vi hade riktigt kul, så kul att vi nästan missade tåget... vilket är en helt annan svettig och mindre rolig historia. IDAG; har jag kollat på the hills heeeela långa dagen och är nu på säsong 4! Om en timma ska jag träffa upp Karro, Johanna för att kolla på utebio. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0