DANSA MED VAPEN

Hej på er!
Fredag idag och jag vaknade verkligen på rätt sida. Sovmorgon med hög musik i högtalarna, helt underbart. Solen sken och jag tog ut min skin jacka på promenad. Två lektioner i skolan var av en var i datasalen och vi slapp göra något ansträngande. Senare gick jag och syster på stan i en hel evighet tills vi bestämde att vi skulle hyra en film, men vi hade lite svårt att komma överens om vilket film det skulle bli. Jag ville se revolutionery road medan hon ville se hundpensionatet, bra blandning eller hur? Och så plötslig så ser vi att de har outlet på filmer för 19:- och där fanns båda filmerna! Ibland har man tur! Så alltså slapp vi hyra någon av filmerna utan köpte dem för 19:- och fick båda med oss hem! lycka. Snart ska jag iväg igen för fika med brudarna. puss.

Mina små snorungar som jag känt i tusen år snart sa idag att jag förändrats. "Du är annorlunda" sa de, en fråga som förväntat  mig skulle komma i sinom tid, jag log till dem och sa; "jag vet".
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0