HJÄRTA

- Vänner, (ni vet vilka ni är) jag älskar er alla; små som stora, ni gör min dag bättre även fast jag ibland inte visar det. Var och en av er betyder något, så ta inget för givet! -


Jag sitter fortfarande tillsammans med samhällskunskap och försöker att få ihop två sidor av ekonomi, något som visat sig vara riktigt jobbigt! Förutom det klickar jag mig in lite då och då på Acnes sida och drömmer mig bort, i morgon (ifall vädret tillåter) ska jag inviga min nya vår jacka från Boomerang, I can't wait!  Berättade jag föresten att Michael Jackson spelades på radio medan jag övningskörde? Inget märkvärdigt, men i just det ögonblicket var det mäktigt. puss


PS: utan att veta om det publicerade jag detta inlägg precis 22:22:22,

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0