MUSIC NON STOP

Jag har precis lärt mig göra en fiskbensfläta och jag är SUPER glad!

För övrigt så har dagen rullat på. En bra dag för att vara en måndag! Hade "roman" redovisning i franskan som gick bra (inte för att det var en sådan svår bok heller..). Efter skolan tog jag en fika tillsammans med min far, lovely. Gick sedan hem och satt framför tv:n... kollade på LA-ink på underbara discovery travel and living, älskade kanal, hann dock inte se så mycket då Alice ringde och jag traskade iväg till stan igen för att möta upp brudarna. Gått på stan till... ja nu typ, behövdes verkligen, ingen måndags ångest idag inte. Jag ser böckerna i ögonvrån nu, plugget ropar... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0