EN SOMMARDAG

 




















shorts, wrangler, skjorta, boomerang

 

 

 

Förlåt, men bloggen har inte varit högst upp på min prioriteringslista de senaste veckorna, för att överdriva, månaderna. Jag har helt enkelt haft annat för mig. Bland annat har alla lärare beslutat sig för att vi treor är så pass duktiga att vi klarar av tiotal prov de kommande veckorna. Inget som skulle ha besvärat mig om jag verkligen inte hade något annat för mig om dagarna. Sanningen är dock att jag ignorerat det faktum och istället tillbringat min lediga tid med underbara vänner och galna nollor.

På tal om underbara vänner, snart kommer tjejerna hit för en filmkväll! Arrivederci


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0