LOVE

Filippa K har öppnat i stan och jag skulle kunna bosätta mig där. Älskar verkligen varenda litet plagg därinne. ni förstår inte kärleken, gått in tre gånger på två dagar. haha, killen som jobbade märkte till och med att jag hade kommit in ovanligt många gånger på så kort tid och undrade om inte jag skulle bli deras första stamkund (I wish!).
Annars då? fortfarande förkyld...(haha, som om det skulle kunna gå över på någon timma?) har börjat läsa Sofi Fahrmans bok och än så länge känns den lite för fånig för min smak, men vem vet, den kanske blir bättre... man slipper tänka allt för mycket i alla fall, alltid något! Ska ta och kolla på någon film också, det lutar åt Pippa Lees hemliga liv, men skulle inte vara helt fel med typ mean girls 2 eller titanic, har lusta att kolla på något riktigt tjejigt. Oj, enormt inlägg! Ska sluta babla, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0