FREDAG DEN 13:E

jag har bara gått runt och varit en riktig tråkmåns idag. irriterat mig på allt och alla, någon som petar i sin näsa här, annan som suddar där och ja ni förstår... ända tills vi hade engelska speaking nationella, då jag fick presentera Michael Jackson...! förstår ni ödet?!?!?! dock förstördes lyckan när jag kom till småföretagarekursen och upptäckte att jag inte kan NÅGONTING om kolumndagbok, likviditetsbudget eller hur man prissätter en vara... prov på måndag.... DESSUTOM så har jag prov i svenska och franska (kursprov!!!) som suger *****. Nu ska jag gråta och sen ska jag ta mig i kragen och gå till stan för att träffa the 5 best friends. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0