Maj 15, 2011

Eftersom jag råkar befinna mig på andra sidan atlanten när jag fyller år och min faster var fast besluten att jag skulle få ett smycke som skulle vara minnesvärt så bestämde vi oss för att gå på upptäcktsfärd efter något fint. Det resulterade i ett par super fina örhängen. I förbifarten hittade vi också en ursnygg plånbok från Filippa K som fick hänga med!♥

Förutom födelsedagspresent letande, två galna kusiner och grillning, har jag två dagar i rad vaknat upp i ren ångest över att jag de kommande två veckorna har sammanlagt 6 prov, 1 inlämning och 2 redovisningar. försöker intala mig själv att jag kommer klara det one way or another...

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0