LISELOTTE WATKINS - ELLE

SOM ni kan SE så har jag haft lagom mycket fritid idag. Känns som om skolmotivationen ligger på noll, samtidigt som jag egentligen inte alls har någonting emot att sätta mig ner och plugga... hur detta hänger ihop vet jag inte. Kändes i alla fall helt sjukt skönt att äntligen ha fått KÖRKORTET, dock ser man lagom stressad och nervös ut på bilden... men det är sådant man får ta! Ska leva med det till 2022... NICE! Vad mer...? Jo fredag imorgon och jag ska äntligen få se min darling Leonardo DiCaprio på bio... dock har jag sett och hört att han ska spela gammal ful gubbe någon gång under filmen... hur det kommer att se ut återstår och se.... NU ska jag läsa en bok! puss // ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0